De groene Replay-store in Parijs

Alleen al het interieur van de nieuwe flagship store van Replay in Parijs is een trip naar de romantische modestad waard. Het negentiende-eeuwse pand in de rue Etienne Marcel herbergt hoge, verticale plantenzuilen, dromerige waterpartijen en een in klimop gehulde keldertrap. Natuur is, wat u waarschijnlijk wel al door had, het centrale thema.

Vroeger een keramiekwinkel, nu een moderne zaak van het Italiaanse denimmerk. Replay wil zijn klanten een oase van rust bieden midden in de drukke stad. “De ruime paskamers en de ‘hangende tuinen’ moeten de aandacht van het product naar de klant verschuiven”, aldus CEO Matteo Sinigaglia.

De winkel in Parijs is, na Firenze en Milaan, de derde flagship store van het merk die past in het nieuwe, rustgevende concept. In april opent de vernieuwde winkel in Barcelona de deuren.

Ook op knackweekend.be

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s