Olsen-tweeling bouwt imperium verder uit

De stijlvolle Olsen-zusjes zijn goed op weg om modeland te veroveren. Slechts 24 jaar oud en hebben nu al 4 modemerken onder hun hoede: ‘The Row’, ‘Elizabeth and James’, ‘Textile Elizabeth and James’ en ‘Olsenboye’. Maar er is plaats voor meer, moeten ze gedacht hebben. In juli lanceert de onafscheidelijke tweeling de shoppingwebsite StyleMint.com.

StyleMint.com zal alle wensen inwilligen van degenen die verlangen naar stijladvies van de zusjes. De site wordt een maandelijkse opt-in site. Dat wil zeggen dat shoppers een persoonlijk profiel invullen en een stijlvragenlijst moeten invoeren. Aan de hand van die vragenlijst zullen klanten een selectie kleding ontvangen waaruit ze kunnen kiezen.

De innoverende site start met een T-shirtcollectie ontworpen door de Olsens. Mary-Kate Olsen in een gesprek met Women’s Wear Daily: “Met StyleMint.com hebben Ashley en ik een online ervaring met onze klanten en fans. Het is tevens een weerspiegeling van onze liefde voor mode en een nieuwe, inspirerende manier om te denken en te creëren als ontwerpers.”

Als voorbeeld fungeerde de site JewelMint.com. De webshop is een samenwerking tussen de Britse stylist Cher Coulter en de Amerikaanse actrice Kate Bosworth.

StyleMint zal in juli gelanceerd worden. Met een ‘CFDA Talent Award-nominatie’ op zak

Ook op knackweekend.be

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s