Elizabeth Hurley opent Beach Hut

De dag kon al niet meer stuk door het mooie weer. Maar de vrolijke collectie strandkledij van Elizabeth Hurley maakte het alleen maar beter. De 46-jarige actrice en model opende de ‘Elizabeth Hurley Beach Hut’ officieel in shoppingwalhalla Maasmechelen Village.

De ex van de koning van de romcoms, Hugh Grant, straalde. Ze stond in haar kleine Beach Hut zelf achter de kassa en bediende klanten met een smile. Het was een drukte van jewelste in de Beach Hut, amper 18m² groot. Vrouwen graaiden naar de exotische kaftans, pasten bikini’s en probeerden ringen uit. “Ik heb een armbandje gekocht dat Elizabeth Hurley zelf heeft ingepakt. Ze is zeer vriendelijk en ik vind haar heel mooi. Jammer dat de winkel zo klein is. Er is heel wat volk, het was dus duwen en trekken,” laat een klant mij weten.

Televisiepersoonlijkheid Marlène de Wouters was een van de eregasten. “Ik had het me eigenlijk allemaal anders voorgesteld maar het is wel pittoresk, zo’n klein hutje. Er hangen heel wat mooie dingen in de zaak. Ikzelf kocht een groene kaftan.”

Ook ex-Miss België Virginie Claes was enthousiast over de fleurige collectie. “Ik vond het leuk dat er ook accessoires zijn. Deze mooie ring heb ik al kunnen vast krijgen. Verder heb ik nog niets gekocht omdat er naar mijn mening net iets te veel pers voor de deur stond om me in een bikini te wurmen. Maar ik woon hier vlakbij en kom dus zeker nog terug.”

Naast schoon volk als Marlène de Wouters, Virginie Claes, Stijn Helsen en Pierre Marcolini, was ook de Maasmechelse burgemeester Georges Lenssen aanwezig. “Het is een hele eer voor onze gemeente dat zo’n wereldster naar hier komt. Ik was enorm gecharmeerd door haar jovialiteit en vriendelijkheid. Ik heb haar een speciaal cadeau gegeven om haar te verwelkomen. Een Maasmechelse kunstenares heeft een beeld gemaakt van een meisje in badpak, toch wel symbolisch aangezien ze een Beach Hut opent.”

De winkel is al een dikke maand open, maar gisteren knipte Elizabeth Hurley het lint officieel door. Er zullen 3 verkoopsters gedurende de zomerperiode klaar staan om klanten te bedienen.  De prijzen voor de kaftans variëren tussen de 85 en de 200 euro. Bikini’s zijn rond de 80 euro.


Leave a Reply

