DSGNRMRKT lanceert het Pop-Up-Parcours

DSGNRMRKT, het platform voor ontspringend modetalent stelt voor de eerste maal het Pop-Up-Parcours voor. Van 13 t.e.m. 21 mei kunt u in Hasselt een unieke shopervaring beleven waarbij u nieuwe hippe merken leert kennen.

Het Pop-Up-Parcours houdt een tour door het centrum van Hasselt heen in. De jonge ontwerpers verkopen tijdelijk en exclusief op 9 plaatsen hun creaties aan het grote publiek. Per locatie krijgt de ontwerper een ruimte toegewezen die hij als een echte winkel kan inrichten. De lijst van de 9 locaties en de 13 beginnende ontwerpers kunt u vinden op de site van DSGNRMRKT.

U herkent de Pop-Upwinkels dankzij een rode draad van DSGNRMRKT –displays. Deze displays kunt u in iedere tijdelijk winkel vinden en ze dienen ook als infopunt voor de bezoekers.

Eén van de ontluikende talenten is het sneakerlabel Jojo. Jojo is een fris Brussels merk van de vrienden Christoph Nagel en Matthieu Vaxelaire. Hun sneakers zijn hip, comfortabel én eco-vriendelijk. Deze sneakers, en nog zoveel meer, kunt u ontdekken in het Hasselts Modemuseum.

DSGNRMRKT loopt van 13 t.e.m. 21 mei in Hasselt op verschillende locaties.


Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s